Zapraszamy do skorzystania z uproszczonego systemu zgłoszeń usterek gwarancyjnych. W tym celu przygotowaliśmy numery zgłoszeniowe oraz adresy mailowe do naszych Autoryzowanych Centrów Serwisowych.



Duże AGD (urządzenia do zabudowy oraz wolnostojące)

Aby zgłosić usterkę w okresie gwarancji prosimy o wypełnienie formularza - Formularz zgłoszenia.

Numer kontaktowy +48 22 417 3 417 czynny w dni robocze w godzinach od 09.00 do 17.00.

Adres poczty elektronicznej - serwis@smeg.pl



Drobny Sprzęt Kuchenny 

Numer kontaktowy +48 22 114 76 12 czynny w dni robocze w godzinach od 10.00 do 18.00.

Aby zgłosić usterkę w okresie gwarancji należy wysłać wiadomość e-mail:

Adres poczty elektronicznej -  serwis.wola@jurmar.waw.pl

Oprócz opisu usterki w zgłoszeniu należy koniecznie podać: typ, model urządzenia, numer seryjny, datę zakupu, nazwisko zgłaszającego, adres sprzętu a także dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail) niezbędne do dalszego kontaktu. Prosimy o dołączenie kopii dowodu zakupu i karty gwarancyjnej. Zgłoszenie zostanie zarejestrowane centralnie a nasi konsultanci serwisowi oddzwonią, aby ustalić jej termin lub odebrać sprzęt do sprawdzenia.


Części zamienne

Części zamienne mogą być zamawiane za pośrednictwem sieci naszych autoryzowanych serwisów lub serwisu centralnego.


Koszt połączenia telefonicznego - zgodnie z taryfą operatora.

Top