+48 22 417 33 55
Koszyk:0 zł

Serwis

Szanowny Kliencie,

W przypadku zauważenia jakichkolwiek nieprawidłowości związanych z zakupionym sprzętem należy niezwłocznie powiadomić telefonicznie Autoryzowany Serwis Smeg, dostępny pod nr telefonu 22 417 34 17. Serwis czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.

Istnieje również możliwość zgłoszenia awarii drogą mailową na adres serwis@smeg.pl.

W celu dokładnego zobrazowania zaistniałego problemu w mailu należy zawrzeć następujące informacje:

- opisać problem jaki wystąpił, kiedy on się ujawnił,
- dołączyć wypełniony Protokół reklamacyjny,
- dołączyć zdjęcie karty gwarancyjnej i dowodu zakupu,
- dołączyć zdjęcie przedstawiające wadę o jakiej jest mowa,
- podać do siebie nr kontaktowy.

Gwarancyjna naprawa urządzeń obejmuje okres 24 miesięcy od daty zakupu sprzętu.

Po upływie tego okresu, świadczona jest pogwarancyjna, odpłatna naprawa urządzeń.

Ogólne warunki gwarancji SMEG Polska

Close