+48 22 417 33 55
Koszyk:0 zł

Serwis

Szanowny Kliencie,

W przypadku zauważenia jakichkolwiek nieprawidłowości związanych z zakupionym sprzętem należy niezwłocznie powiadomić telefonicznie Autoryzowany Serwis Smeg, dostępny pod nr telefonu 22 417 34 17. Serwis czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.

Istnieje również możliwość zgłoszenia awarii drogą mailową na adres serwis@smeg.pl.

W celu dokładnego zobrazowania zaistniałego problemu w mailu należy zawrzeć następujące informacje:

- opisać problem jaki wystąpił, kiedy on się ujawnił,
- dołączyć wypełniony Protokół reklamacyjny,
- dołączyć zdjęcie karty gwarancyjnej i dowodu zakupu,
- dołączyć zdjęcie przedstawiające wadę o jakiej jest mowa,
- podać do siebie nr kontaktowy.

Gwarancyjna naprawa urządzeń obejmuje okres 24 miesięcy od daty zakupu sprzętu.

Po upływie tego okresu, świadczona jest pogwarancyjna, odpłatna naprawa urządzeń.

Close